miercuri, 29 iunie 2011

Prea tarziu ......... mult prea tarziu !!

Aceasta este o poveste de dragoste despe o fata si un baiat... care erai prieteni de nedespartit ....
                         Intr`o zi ei vorbeau pe internet .........
       (Fata) ... Pot sa te intreb ceva ?
               (Baiatul) ...Intreaba`ma ....
                (Fata) Ma plaki ?
   (Baiatul)  Da doar esti prietena mea ! stii asta
                ( Fata) Ma iubesti cu adevarat ?
  ( Baiatul ) Nu stiu ......
        ( Fata ) Bine trebuie sa plek vorbim mai incolo .........
  Inainte ca el sa mai poata spuna ceva fata a iesit ..... trista . A doua zi la scoala baiatul o astepta pe fata la locul lor de intalnire...dar a nu a venit. Dupa scoala s`a dus la ea acasa ...ingrijorat a batut la usa .. iar ea a deschis .......
    ( Baiatul ) De ce nu ai venit azi la scoala .....
      (Fata) Sunt bolnava .....
( Baiatul)  De ce nu mi`ai spus  mie imi spui orike doar suntem cei mai buni prieteni ?
       ( Fata) De ce ti`as spune cand lipsesc daca tu nu imi poti spune daca ma iubesti ?  si trantii usa ..
                                    A doua zi ea a venit la scoala ...El a vazut`o si cand a vrut sa se duca sa`i spuna ce simte .....a vazut`o cu alt baiat ... si in final a venit la ea ...
     (Baiatul) Credeam ca ma iubesti ...?
   ( Fata) Ce rost are sa iubesti pe cineva care nu te iubeste ?
(Baiatul) Ai dreptate , .... nu te iubesc ....!
    Baiatul pleka si fata nu il mai vazuse de o saptamana ...ea sa dus la el acasa si a batut la usa .O femeie deschise usa ....
( Fata)   El este acsa ...?
(Femeia) Nu mai locuieste aiki ...
                      Fata fugi acasa si intra pe internet ...el era offline si ii lasa un mesaj ....
                              " De ce nu mi`ai spus ca pleki ? eram cei mai buni prieteni..., ne spuneam totul..."
    A doua zi fata se intalneste cu prietenii ei si acestia ai spun ca el a plekat cu familia in vacanta si avionul sa prabusit .....A MURIT !!!                               
                   Fata a cazut la pamant si a inceput sa planga .....


   
Cand a ajuns acasa primeste un mesaj.... era de la el
" Intodeauna te`am iubit ..te iubesc si te voi iubi mereu ....
Esti inima mea , si dragostea ta imi curge prin vene .....
Insemni totul pentru mine ...si nu o sa las nimik nikiodata ...
sa te raneasca !!
'TE IUBESC "
Ea i`a raspuns...
Si eu TE IUBESC !!!
   
O persoana pe care o iubesti cu adevarat vine
o data in viata !...
Asa ca spune`i inainte sa fie prea tarziu !!!!!
SFARSIT!

2 comentarii:

  1. este super emotionanta postarea ta:(ne dam seama cat tinem la persoana respectiva abia atunci cand ea nu mai este:((si da ai dreptate iubesti adevarat in viata o singura data:*

    RăspundețiȘtergere