duminică, 2 octombrie 2011

Desenele copilariei mele.....

V`ati gandit vreodata sa fiti zane , printese sau tot fel de ciudatenii supranaturale ?
Eu cand eram mika numai la asta ma gandeam ... si ii spuneam mamei cu ochii licarind de fericire ca intr`o zi ma voi face mare si voi vi o zana buna  si frumoasa !
Mai trecuse un an si au venit si fermecatoarele sirene H2o cele mai frumoase momente din viata mea au fost acelea cand stiam ca vine ora aceea speciala cand desenele H2o incepeau si nu puteam sa ma dezlipesc din fata televizorului pana cand nu se terminau !
Nu numai mie imi plakea serialul ci si fetelor din clasa , ne jucam in fiecare pauza si ne imaginam ca suntem sirene eu eram Ricky , tot daca nu semanam cu ea :)).
Au mai fost si faimoasele  desene cu spioane , cu tot felul de papusi si accesori care le aveau si ele in lumea lor plina de peripetii  , personajul meu preferat era Clover dar imi plakea in egala masura si de Sammy  o fata desteapta si frumoasa !
Si ultimul meu desen preferat era viata cu Louie, cel mai frumos si amuzant desene animat , si acum incerc sa imi aduc in suflet bucuria pentru vizionarea desenelor animate si le caut pe Youtube , si mi le aduc aminte pe toate !!



Care erau desenele voastre preferate cand erati
                                                                  mici ?

Un comentariu:

  1. Toţi am avut momente când ne doream să fim personaje de desene animate. Pe vremea mea erau în vogă Sailor Moon:)) Parcă a trecut o veşnicie de atunci:)) Copilăria însă rămâne mereu ca un alt "eu" al nostru.

    RăspundețiȘtergere