luni, 1 august 2011

Nu o sa va uit!

Nu o sa va uit niki o data , va multumesc ma mi`ati dat unele din cele mai frumoase clipe din viata mea:
Maria: Iti multumesc ca mi`ai fost alaturi timp de 3 saptamani , si ca mi`ai fost ce`a mai buna prietena.
Geo:Iti multumesc ca m`ai facut sa rad cand imi era mai greu , deoarece tu destindeai atmosfera,e bine ca am trecut cu bune cu rele peste toate.
Ionut: Iti mutumesc pentru cuvintele frumoase care mi l`ai spus , si ca m`ai facut mereu sa rad.
Mihaela:Esti o fata super de treaba !!
Ionut 2 : Ms ca ma`i facut sa rad !
Si restu care ati ramas va spun ca sunte`ti de treaba !
Nu o sa uit clipele frumoase care le`am petrecut impreuna, nu o sa uit ca m`ati facut sa rad , nu o sa uit nimik din ce sa intamplat in astea 3 saptamani !!!! NU O SA VA UIT NIKI O DATA !!!!!

2 comentarii:

  1. Cat de frumos:)Din cate vad te-ai simtit bine la bunici nu?;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt momente in care ne atasam de niste persoane in cat nu-i putem lasa niciodata..pentru ca ne vor ramane in minte si mai atrziu poate o sa va intalniti din nou

    RăspundețiȘtergere