joi, 29 septembrie 2011

Oameni falsi !

Azi am realizat ca viata este mai importanta decat orice .
De ce ? pai este cam greu de explicat ! Poate pentru ca.. altii nu pot trai fara noi .!? NU cu siguranta nu !
Mi`as dori sa tina o anumita persoana la mn atat de mult cat tin si eu la ea dar unii oamnei sunt facut numai ca sa se foloseasca de tine !
Ai observat vreodata cum este sa fii roata de rezerva ? Offf.. cred ca mai bn nu mai comentam  , dar sa va zik cum ma simt eu in 3 cuvinte : folosita, tradata si ca un nimik ! Adik puteti deduce si singuri ca persoana respectiva niki nu va doreste in viata lui !
Ce doare cel mai mult ? Cand o persoana indragita de tine te raneste... si vezi cu ochiul liber ca lui nu`i pasa !
Si stai .. te gandesti cu ce naiba ai gresit ? Pai raspunsul este clar CU NIMIK !
Si stai si il privesti cu cata usurinta iti zambeste , fals , parsiv cu greata numai sa te faca pe tine sa crezi ca nu are nimik cu tine ! De ce trebuie sa fim folositi ? Nu`mi pot imagina !!!!!
POATE CA PUR SI SIMPLU AR TREBUI SA`I SPUI IN FATA CUM TE SIMTI ATUNCI SI EL SIGUR ISI VA DA MASCA LA O PARTE !

3 comentarii:

  1. si foarte multa la mine in clasa ... si chiar cate o data de la cn nu ma asteptam

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este.Descoperim cu timpul ca persoanele la care tinem sunt atat de false...Dar asta face parte din viata!

    RăspundețiȘtergere