joi, 14 iulie 2011

Love my life!!!

Imi iubesc viata asa cum este! Nimeni si nimic nu imi poate schimb aceasta parere, trec peste greutati cu bune cu rele...si totusi sunt fericita.
Sunt fericita ca m`am nascut, ca traiesc , ca iubesc si ca pot iubi!
Unii oameni nu se bucura niki macar  10% cat ma bucur eu ca pot fi fericita si in clipele cele mai grele ale vietii!
E greu cand cineva iti va spune ca il vei pierde pentru totdeauna, sau ca nu vei mai exista in viata lui  nikiodata, dar trebuie sa treci peste si sa  tii minte ca poate ai avut cele mai frumoase clipe cu persoana respectiva,dar te doare , te dore ca nu poti sa`l uiti , ca nimeni si nimic nu iti va sterge amintirile pentrecute cu el.
Il vei tine minte , tot daca el te`a uitat  ,vei tine minte si cel mai mic detaliu despre el dar vei ajunge la concluzia ca trebuie sa il uiti pentru totdeauna si ca nimeni si nimic nu este mai important decat tu si persoana ta !
       
    Love My Life!!!

2 comentarii:

  1. Imi place cum gandesti:)Ma bucur ca ti capul sus chiar si in momentele in care simti ca vrei sa cedezi.Amintirile vor fi mereu o parte din tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms :X ma bucur ca iti plake , si da ai dreptate amintirile nu se uita niki o data |!!!

    RăspundețiȘtergere