vineri, 1 iulie 2011

Secrete.........

Ideea jocului:  sa spunem 5 secrete despre noi :)

Incep eu ;))

1. Imi place sa dorm mult si cand nu ies deloc afara...stau in pijamale toata ziua:))
2. Mereu cant in baie :D
3. Mi s-a spus ca vorbesc in somn :))..
4.Nu pot sa stau certata cu cineva,dar ma cert :D
5.Imi transpira mainile:-s....nu tot timpu:X...nush emotzile..[deshii nu cred k am emotzi knd stau in pat]..dar nush dc:))...Dumnezeu shtie:)!!
Next... sa vedem cine are curaj :>

Un comentariu:

  1. 1. imi place sa ma plimb desculta prin iarba dis de dimineta
    2. imi place sa ma uit la stele ascultand muzica departe de ochii lumii
    3. imi plac filmele de groaza cu vampiri cu zombii alea ...alea...
    4. imi e greu sa spun te iubesc
    5. imi e greu sa.mi dau seama de sentimentele mele pt o persoana

    da shh...

    RăspundețiȘtergere