luni, 3 octombrie 2011

Daca pozele ar vorbi ....

V`ati imagina vreodata ce transmite o anumita poza daca nu , va voi arata eu :

















Sunt atat de fotogenica incat si porcii ma iubesc !





















Barbatul meu a spus ca numai el poate fi Super-Men, asa ca m`am decis sa `i arat ca se inseala !








Of paparzzi astia, nici sa ma machiz nu ma lasa !
















Fata, o data stateam in acceasi pozitie , dar aveam chilotzei cu danteluta si fustita pe mine!








Daca veti incerca aceasta minunata pasta de dinti de la Colgate ve`ti avea dinti albi si stralucitori ca mine !










Ce te uiti la mine ? te oftici ca am sani mai frumosi ca ai tai ??














a:Vezi draga ti`am spus ca ca pe mine ma vrea !
b:Nu mai spune !














Idealul meu in viata E FEMEIA CU MUSTATA ~!


















Parfumul acesta este atat de scump si are un miros atat de superb incat nu o sa poti sa`i rezisti incat vei dormi cu el in pat !


















DACA VA PLACUT ACEASTA POSTARE , VA INVIT SI PE VOI SA FACETI UNA DAR CU ALTE POZE , IMI  VA FACE PLACERE SA LE CITESC !!!

2 comentarii: