miercuri, 5 octombrie 2011

Perlele clasei mele.....


Ilinca: Doamna noi nu am invatat cum se zike la banana in franceza!!
Gogi : Uite`te la banana mea si iti vei aduce aminte !


Eu:Carla, uite Ionita a intrat cu acadeaua la baie :O !
Carla: Da stiu , sa dus sa si`o spele !


Leon: George tu faci dragoste cu prietena ta ?
George: Doar asa , putin :)) !
 
Profesoara de franceza: Ilinca adu caietu sa vad daca ai scris !
Ilinca : HO, ca il aduc acum!


Un baiat: Fata , fata .... ti`a ramas bluza scurta!
Andreea:Lasa`ma in pace !


Eu: Georgiana, pana la urma cum il cheama pe prietenul tau: Bogdan sau Gica ?
Georgi: Il cheama Bogdan , dar i se spune Gica !
Eu: A.... da , adika BogdaGica!
Carla:Da , mi`ai dat o idee buna , asa o sa il trec in telefon!


Profa:Cate unghiuri are un triunghi ?
Zamfir: 4 unghiuri :))

Andreea: Uite , catelul asta seamana cu Marta!
              Hei cutu-cutu , cum te cheama , Marta ?
Eu: :))

Doamna de fizika : Leon cu ce se masoara forta?
Leon:............
Gogi: Cu fortometrul , doamna! :)))

Francisco: Doamna stiti ,eu va simpatisez!
Doamna: Hai lasa`ma cu mistourile!
Francisco: Nu doamna , nu fac misto , sunte`ti o dragutza!

Doamna de Bio: Noi cand avem diabet facem materiile fecale de culoare alba !
Bianca: Dar eu stiam ca , numai catetii fac caca alb!
Leon catre Patrik: Si eu fac caca alb !


2 comentarii: